Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Τα ανάποδα!



 Ανέβαινα την οδό Πειραιώς προς Ομόνοια.
Και να, μπροστά μου, μια θεόρατη εικόνα στην πλάτη πολυκατοικίας.
Εκεί, στη διασταύρωση Μενάνδρου και Πειραιώς, στο άνοιγμα ενός υπαίθριου πάρκινγκ, βρήκε ο γκραφίστας χώρο, να ξεδιπλώσει το ταλέντο του.. Και τί ταλέντο! Διαστημικό! Αεροπορικό..
- Βρε σύ, πώς τα κατάφερες; Αυτό δε γίνεται! Ήρθες με ελικόπτερο; Έστησε σκαλωσιές; Μήπως είσαι εξωγήϊνος; Είναι απίστευτο. Φαντάζομαι το κόστος αυτού του γκράφιτι.
- Για την ιδεολογία σου τα κάνεις όλα.
- Μμμ, εγώ έχω ακούσει ότι «για τα λεφτά τα κάνεις όλα».
- Όπως θέλεις πέσ’το. Εγώ το έκανα.
- Και τί ήθελες να δείξεις; Ποιό το μήνυμά σου;
- Βρέσ’το και σύ. Τα γκράφιτι δίνουν ερέθισμα να προβληματιστεί το πλήθος..
- Ναι, ναι.. Από την ελίτ του πνεύματος.. από τους «διαφωτισμένους».. Το φτηνό πλήθος.. η πλέμπα, που λέμε.
- Άφησε τις μπηχτές και συνέχισε το διάλογο. Τί μήνυμα δίνω;
- Αυτήν την εικόνα την έχω ξαναδεί. Μου είναι πολύ γνωστή.
- Ναι. Για συνέχισε..
- Αλλά ο προσανατολισμός ήταν αλλιώς..
- Για συνέχισε, το πλησιάζεις.
- Να, προβάλλει δυό χέρια ενωμένα σε σχήμα προσευχής. Ένας άνθρωπος (τα μανίκια δείχνουν αρχοντικά-ευρωπαϊκά-μεσαιωνικά) προσεύχεται.
- Έπεσες διάνα. Αυτό ακριβώς.
- Δεν ξέρω αν έπεσα μέσα ή έξω, αλλά από τα σύννεφα σίγουρα έπεσα. Τα χέρια αυτά εσύ τα ζωγράφισες ανάποδα!
- Α, σαϊνι μου, με απογοητεύεις. Δεν καταλαβαίνεις το νόημα;
- Σουρεαλισμός;
- Όχι ρε φίλε. Αθεϊσμός, Αναρχισμός, Αντιδρασισμός, Αναποδογυρισμός. Πώς δεν καταλαβαίνεις; Ο Μεσαίωνας τέρμα. Οι θρησκείες και οι προσευχές στο φούντο. Μήνυμα: Τα αρνούμαστε, τα ειρωνευόμαστε, τα καταργούμε.
- Ναι, κάπως έτσι πήγαινε ο νους μου, αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω.
- Γιατί; Εμείς το καμαρώνουμε!
- Διότι, φίλε, αν συνεχίσουμε το μήνυμά σου, τότε προφανώς ο άνθρωπος αυτός, που εικονίζεις, χωρίς θρησκεία, χωρίς προσευχή, χωρίς Θεό και ψυχική ευγένεια, αυτός πάει για φούντο. Για κύταξέ το καλύτερα. Μακροβούτι πάει να κάνει από το ύψος της ταράτσας. Δήθεν γίγαντας, που έχει απελπισθεί. Κι όχι τίποτε άλλο. Θα πέσει στο πλακόστρωτο, και σίγουρα θα φάει το κεφάλι του.. 
Παρακαλώ, copyright : epoikodometica.blogspot.gr
Η συνέντευξη με το ufo υπήρξε αυθεντικά δικό μου επίτευγμα..
Ε, και πώς να το κάνουμε; Καμαρώνω..

κι άλλη λεζάντα στο γκράφιτι:  "Δε θέλω προσευχή, δε θέλω ουρανό, με την απελπισία μου θα πέσω στο γκρεμό"..
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου